Clean world revolutie

Ecover

Een clean world revolutie

Last van de 7-year itch? No way! Al ruim 8 jaar lang zijn wij de trotse partner van Ecover! Samen zetten we ons al jaren in voor een clean world revolutie en minder verspilling. Denk aan acties rondom de refillution, langer dragen van kleding, minder wassen en alle ecologische productverbeteringen.

Het Belgische Ecover maakt schoonmaken leuker, slimmer én beter voor de planeet. Sinds 1980 zetten ze zich in om de wereld te laten zien dat schoon ook écht schoon kan zijn. Voor mens, dier én natuur. We bundelen onze krachten om hun zichtbaarheid in de media te vergroten en bij te dragen aan de impactvolle acties die ze voeren. Dit doen we middels campagnes, influencers, content en thought leadership.  

Refillution

De meest duurzame fles is de fles die je al hebt. Met Ecover brachten we de Refillution tot leven via events, opvallende samenwerkingen zoals met De Kringwinkel, sterke PR-verhalen en creatieve influenceractivaties.

Was minder, draag langer

Mode en duurzaamheid hoeven geen tegenpolen te zijn. Met campagnes als #1jaarlanger, The Rewear Chair en The Perfect Dose hielpen we Ecover fashion waste op de kaart zetten en het gesprek in gang trekken, van pers tot consument.

Ecover innoveert met slimme wetenschap, wij vertalen dat naar verhalen die raken. Van de Too Good To Waste-allesreiniger van voedselafval tot geconcentreerde formules en plasticvrije vaatwastabletten: wij zorgen dat elk productlancering gezien, gedeeld en geliefd wordt.

Al jaren werken we samen met Ecover om hun missie zichtbaar te maken. En met resultaat: hun verhaal duikt overal op – van grote landelijke kranten tot lokale parels, en van toonaangevende lifestylemagazines tot duurzame vakmedia. Met slimme PR, sterke social content en authentieke influencer-samenwerkingen laten we hun boodschap landen in Nederland en België.

• Testimonial

Het project in een notendop

Ready to make waves?