VIJF VRAGEN AAN ONZE KERSVERSE STAGIAIRE LIZZY

1. Je bent een bezige bij: je studeerde in de VS, liep stage bij mediabureau Mindshare en bent ondertussen bezig met je Masterscriptie Communicatiewetenschap. Waarom heb je ervoor gekozen om daarnaast nog een tweede stage te lopen?

Tijdens mijn studie en na mijn stage bij een mediabureau werd ik steeds nieuwsgieriger naar pr. Bij het mediabureau kwamen vooral mijn analytische kwaliteiten tot hun recht en er werd minder een beroep gedaan op mijn creativiteit en conceptueel vermogen. Ik wil heel graag uitvinden of het pr-vak inderdaad iets voor mij is en toen ik bij Blyde een stage voorbij zag komen leek mij dat de uitgelezen kans.

2. Waarom specifiek pr-bureau Blyde Benelux?

Blyde kwam op mij over als een professioneel kantoor met grote klanten, maar tóch een kleinschalige bedrijfsvoering, knus. Een perfecte setting om te leren dus. Ook de focus op duurzaamheid en de missie creating a positive footprint worldwide vind ik heel tof!

3. En! Hoe bevalt het?

Goed! Ik heb me hier op het Singel eigenlijk vanaf dag één thuis gevoeld, door de kleinschaligheid en de gezellige sfeer. Ik werd meteen overal bij betrokken en voel me al echt onderdeel van het hechte Blyde-team. Mijn werkdagen zijn heel divers. Van events voorbereiden, tot persmailings inpakken: alles passeert de revue.

4. Wat weten jouw Blyde-collega’s niet van jou?

Vroeger wilde ik professioneel turnster worden. Van m’n zesde tot m’n veertiende turnde ik fanatiek en schopte ik het tot de Oranje Jong Talent Selectie. Maar de topsportwereld is hard en voor mij ging de lol er daarom een beetje af. Ik ben gestopt. Vandaag de dag doe ik nog af en toe een One Fit-klasje, that’s it! Verder hou ik ontzettend van chocolade, maar volgens mij hebben mijn collega’s dat al ontdekt.

6. Laatste vraag: wat is een droomklant voor wie je graag nog een toffe campagne op zou willen tuigen?

Drie keer raden… Tony’s Chocolonely, natuurlijk! Los van dat hun producten heerlijk zijn, ben ik een groot bewonderaar van hun missie. Heel cool dat ze zo groot en bekend zijn, maar nog steeds een heel duidelijk statement maken. En íedereen is fan van Tony’s, niet alleen mensen die een positieve maatschappelijke impact willen maken.

BLYDE BENELUX SLAAT HANDEN INEEN MET CHALLENGER BRAND NO ISOLATION
BIODIVERSITEITS CAMPAGNE INTRATUIN x BLYDE BENELUX

Geef een reactie