Just-Be-It-8
Just-Be-It-7
Editie-6
Cover
Cover-Just-Be-It-4
Editie-3-Just-Be-It
cover-2
justbeitmagazine_issue_1

Just Be It Magazine

Begin 2014 zag Just Be It magazine het levenslicht. Een online, interactief magazine over duurzaamheid en verantwoord ondernemen in lijn met een stijlvol leven. Het magazine is opgericht door onze Lorette der Kinderen en biedt een podium voor innovatieve, duurzame en fairtrade producten en diensten op het gebied van fashion, design, architecture, food en travel. Drijvende krachten achter de meest vooruitstrevende, eerlijke en verantwoorde initiatieven stellen zich voor en CSR-verantwoordelijken van grote organisaties en multinationals worden geïnterviewd.

Lorette is ervan overtuigd dat gebrek aan bekendheid van de ontelbare huidige initiatieven binnen een breed publiek, een duurzame versnelling in de weg zit. Mede om die reden lanceerde zij het interactieve Nederlandstalige magazine Just Be It.

“Ontmoetingen met inspirerende mensen hebben mij er toe gebracht een magazine op te zetten waarbij we hun te gekke initiatieven en gedachtegoed tentoonstellen aan een breed publiek. Nee, de doelgroep waar wij ons op richten is geen geitenwollensokkentype. In het magazine wordt aandacht besteed aan innovatieve maar vooral ook stijlvolle duurzame producten en diensten die aansluiten bij jonge mensen”.