BLYDE heeft loyaliteit hoog in het vaandel staan. Duurzame relaties, en dus langetermijndenken, vormen de basis van ons denken en ons doen. We krijgen er een kick van om mensen, merken en organisaties te laten uitblinken. De waarden HUMOR, AMBITIE, TEAM, OPTIMISME en RESULTAAT zijn kenmerkend voor ons team, we zoeken actief naar een match in samenwerkingen. Super trots zijn we op al onze klanten, ook op de uitkomst van onze Net Promoter Score. Het bureau scoort een NPS van 53,4, een gemiddelde van een 9-. Feedback van enkele van onze super promoters:

  • DESSO – Anette Timmer-Larsen, Director of Sustainability, EMEA at Tarkett (DESSO) “Great agency with lots of energy and commitment!”
  • Nationale Postcode Loterij – Selma Hetharia, Deputy Head of Communications “Voor de actie ‘Doe maar lekker duurzaam’ van de Postcode Loterij, Unilever en Albert Heijn hebben we nauw samengewerkt met Het PR Bureau en Blyde. Dat pr-traject is met een enorme drive en enthousiasme ingezet en heeft tot mooie resultaten geleid!”
  • OLA – Tijs Sleddering, Senior Brand Manager Ice cream at Unilever “Blyde gaat als een raket!”
  • ID&T- Carlijn Lindemulder, Sustainability Director “Good project results, great team!”
  • Ecover – Steven van den Ouweland, Head of Marketing BeNeFraLux Ecover & method “We work very well together under difficult circumstances!”

Nieuwsgierig en wil je graag kennismaken? Looking forward to meet you!

see
dopper
yoni2
wfp2
desso
certi
ade-green
licor43
fairtradeMH
debuurtcamping
doemaarlekkerduurzaam
sca
TEN
ecover
method
ola