BLYDE 3 JAAR! #MIJLPAAL (DEEL 4: ONZE MISSIE)

Mocht je het gemist hebben, it’s Blyde’s 3rd Bday bash! #mijlpaal. Lorette en Nynke laten het achterste van hun tong zien in een vierdelige serie. We zijn alweer bij de laatste vraag gekomen. Die missie van jullie, dat is toch wel de USP van Blyde, zowel in Nederland als in België. Leg eens uit, hoe zit dit precies?

Nynke: Vanaf de start is het maken van verschil onze focus. Dit hebben we vormgegeven in de missie en positionering van Blyde; creating a positive footprint worldwide. We zijn er super trots op dat dit 3 jaar later nog steeds een succes is! Voor ons betekent Blyde het hebben van lef, de ambitie om de wereld mooier te maken, optimisme en gelijkwaardigheid, mét resultaat. En vooral veel humor! Don’t take life too serious.

Lorette: Dat laatste is kenmerkend voor Blyde, regelmatig rollen de tranen over onze wangen. Gisteren nog bij Nyn! Vertel even Nyn😉

Nynke: 🙈 Ik zat in een verhitte discussie over duurzaamheid, klimaatverandering. Om mijn standpunt kracht bij te zetten riep ik dat ‘wij tenminste Borat hebben die de oceanen schoon maakt’. Het verbaasde gezicht van degene die tegenover me zat, vlak voordat hij in lachen uitbarstte, was priceless. Ik bedoelde natuurlijk Boyan Slat, de jongen die een installatie heeft gebouwd om plastic uit de oceaan te vissen. Niet de man uit Kazachstan die rondloopt in een groene tankini.

Lorette: Haha hilarisch! Onze waarden zien we echt terug in het team. We werken met een relatief klein kernteam en een ‘vast’ flexibel team, dat als één geheel voelt en die allemaal onze missie omarmen. Onze teams bestaan uit loyale en vooral ondernemende – toevallig bijna alleen maar – vrouwen, met elk hun eigen sterke kanten. In onze externe relaties zien we deze waarden ook terug. We werken met veel van onze klanten al drie jaar met veel plezier en dedication samen. Onze klanten en partners geloven in onze werkwijze en missie.

Nynke: Het ligt dan ook echt in onze natuur om het gesprek aan te gaan met onze klanten. We geloven niet in de traditionele klant-bureau relatie, maar in teamwork met een gemeenschappelijk doel. We werken met de klant en niet voor de klant.

Meer zien van Blyde? Volg ons op Instagram of like onze pagina op Facebook.
Deel 3 gemist over de fuck-ups? Check ‘m hier. Vergeet ook vooral niet deel 1 en deel 2 te checken over Lorette en Nynke’s big secret to success en de hoogtepunten van 3  jaar Blyde.
TEN TRENDLETTER SEPTEMBER 2018 - CRISPR-CAS9
BLYDE BESTAAT 3 JAAR! #MIJLPAAL (DEEL 3: fuck-up)

Geef een reactie